ZANIM SKORZYSTASZ

przejdź bezpłatną weryfikację

1. Rozmowa video

Mówisz nam o swojej firmie, pokazujesz dowód osobisty i generujesz historię rachunku firmy.

2. Analiza danych

Za Twoją zgodą sprawdzamy 
wpisy w Biurze Informacji Gospodarczej i Biurze Informacji Kredytowej.

R

3. Szybka decyzja

Przesyłamy decyzję o weryfikacji,
ważną cały rok. W każdym momencie możesz ponowić weryfikację w celu zwiększenia limitu zakupów z odroczonym terminem płatności.

KALKULATOR

500
1
Oddajesz efektywnie

Nota regulaminowa

Istota usługi odroczenia płatności polega na tym, że spółka My Płacimy zwalnia naszych Klientów z obowiązku zapłaty za dokonane zakupy na okres 6 tygodni i zobowiązuje się do zapłaty wymaganej kwoty na rachunek sklepów internetowych, w których nasi Klienci złożyli zamówienia. Spółka My Płacimy oczekuje od Klientów spłaty kwot zapłaconych w ich imieniu w okresie od 1 do 6 tygodni. Koszt usługi odroczenia płatności jest naliczany z góry za cały 6 tygodniowy okres i wynosi 9% wartości opłaconych zamówień. W przypadku wcześniejszej spłaty zobowiązania, opłata będzie obniżona o 1,5 p.p. za każdy tydzień wcześniejszej spłaty. Spółka My Płacimy nie pobiera dodatkowych opłat w przypadku terminowej spłaty zobowiązań. Pozostałe warunki zostały szczegółowo opisane Regulaminie świadczenia usługi odroczenia płatności.

Szybka weryfikacja

Weryfikację przeprowadzamy w ciągu jednego dnia, dzięki czemu Twoja firma zachowuje płynność działań. Nigdy więcej nie doświadczysz przestoju finansowego.

Proste zasady

Nasze rozwiązania czynią usługę odroczenia płatności bardzo prostą w użyciu – wystarczy Ci email. Bez złożonych procesów i zbędnych formalności.

Niska cena

Żadnych ukrytych opłat, jedyne 1,5% za tydzień. Dzięki nam będziesz w stanie rozwijać swoją firmę bez niepotrzebnego obciążenia finansowego.

Usługa

Kto może skorzystać z odroczenia płatności?

Usługa odroczenia płatności jest dedykowana mikro i małym firmom, które chcą nabyć towary na potrzeby swojej działalności a zapłacić po kilku tygodniach.
Jeśli Twoja firma działa co najmniej 6 miesięcy i osiąga przychody, możesz liczyć na nasze wsparcie.

Jakie dokumenty są potrzebne do weryfikacji?

Elementem procesu weryfikacji firmy jest analiza obrotów i operacji na głównym rachunku bankowym; ponadto w uzsadnionych przypadkach możemy zweryfikować inne rachunki firmowe oraz obrót gotówkowy.
Sprawdzamy również historię płatniczą firmy i głównej osoby zarządzającej w bazach biur informacji gospodarczych i kredytowych, potwierdzamy przynależność numeru telefonu, maila sprawdzamy tożsamość osoby reprezentującej firmę wraz z jej adresem zameldowania.

Dlaczego prowadzimy rozmowę video?

Dla nas liczy się człowiek, który jest odpowiedzialny za zarządzanie firmą. Chcemy w trakcie rozmowy odpowiedzieć na każde pytanie i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Technika video pozwala nam na nieskomplikowane potwierdzenie tożsamości, weryfikację historii rachunku, wyrażenie zgód na przetwarzanie danych i weryfikację w bazach BIG i BIK.

Za zgodą Klienta rozmowa jest nagrywana a nagranie jest od razu udostępnione w programie Skype.

Jak długo ważny jest wynik weryfikacji?

Wynik weryfikacji jest ważny rok i w tym czasie możemy odraczać płatności wielokrotnie. W każym momencie Klient może przejść ponowny proces weryfikacji i możemy zwiększyć limit na zakupy.

Czy jest możliwość wydłużenia terminu spłaty?

Umowa odroczenia płatności jest związana z każdą transakcją i nie może być przedłużona. Możemy natomiast przyjąć wpłatę bieżącego zadłużenia – część lub całość – i taką samą kwotę przeznaczyć na odroczenie nowej płatności.

Co decyduje o pozytywnej weryfikacji i limicie na zakupy?

Firma oraz osoba zarządzająca firmą nie może mieć przeterminowanych zobowiązań w BIK i BIG oraz prowadzić rzeczywistą działalność gospodarczą minimum 6 miesięcy.

Przyjmujemy, że wielkość odroczenia płatności nie może przekraczać połowy średniomiesięcznego obrotu firmy.

Zakupy

Czy muszę mieć firmę?
Tak, nasze usługi są oferowane przedsiębiorcom zarejestrowanym w Polsce. Płacimy za zakupy nawet nowych firm.
Gdzie mogę kupować, żebyście zapłacili za zakupy?
Akceptujemy zakupy w każdym dobrym sklepie internetowym, prowadzonym przez polską lub zagraniczną firmę, która ma właściwy regulamin, prawidłowo realizuje zamówienia i nie ma uzasadnionych, negatywnych opinii. Zawsze można do nas zadzwonić lub napisać i zapytać o konkretny sklep, podając jego stronę www.
Jak korzystać z usługi odroczenia płatności?

Po uzyskaniu pozytywnej weryfikacji można dokonywać wielokrotnych zakupów, których saldo nie przekroczy limitu określonego w decyzji o weryfikacji. Spłata zobowiązań z tytułu wcześniejszych zakupów odnawia wysokość limitu o wartość dokonanej spłaty.

Czy mogę uzyskać wyższy limit na zakupy?
Oczywiście, jednak wyższe limity na zakupy możemy przyznać po przeprowadzeniu kilku transakcji zakupowych i prawidłowym rozliczeniu się ze zobowiązań. Po około 3 miesiącach współpracy sami możemy wyjść z taką propozycją.
Kiedy sklep internetowy otrzymuje przelew?
Przelew wysyłamy maksymalnie następnego dnia roboczego po weryfikacji zamówienia w sklepie internetowym.
Kiedy sklep internetowy realizuje zamówienie?
Sklep internetowy realizuje zamówienie po otrzymaniu od nas przelewu za złożone zamówienie.

KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ

odroczona płatność dla firm